åååh

Äntligen är jag hemma! Gud vad trött man blir efter man har vart i skolan.
på morgonen i dag skulle jag och Tanya mötas och sen när vi har kommit till bussholmsplatsen så -oj jag har
glömt mitt busskort säger Tanya och då var de 3 minuter kvar tills bussen skulle komma typ.Så vi missade den
men sprang allt vad vi pallade så jag var as trött när jag kom till skolan för de var ju inte nerförs backar direkt utan uppför.
Första lektionen hade vi typ mentorstid och sen idrott och då var jag ju redan trött.Maten i skolan var hyffsat bra idag
det kunde ha vart sämmre.
Näst sista lektionen hade vi SO och SO suger.
Sen sista lektionen hade vi EA och då satt typ jag,Mickis och Tanya och typ skrattade ihjäl oss åt en sak.
Sen bestämmde vi lite andra saker som vi ska göra ööhhh nån dag.......
Åh nu efter skolan så satt vi kvar i skolan för vi hade missat bussen precis, så  vi tänkte att  det var bättre
att stå inne en ute.


Kommentarer
Postat av: Elin

Du har nu börjat tävla om veckans blogg i min blogg..Veckans blogg utsees i veckan ,

2008-10-06 @ 20:24:32
URL: http://elliinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0