dagens outfit

Till middag idag blev det hemma gjord pizza.Supergott vart det!
Eftermaten gick jag och Niclas ner och spelade guitar hero.
Hahaha han kör på medium och jag på easy maha så jävla bra jag är.not asså
jag har 3 knappar att hålla reda på men endå så fixar jag det inte.
Jag förlorade varge gång.
fast rätt stolt är jag endå eftersom jag träffat mer en hälften av noterna varge gång :D
Jag ska typ gå ner och köra något annat med honom nu tror jag.

Föresten glömmde att skriva i förra inlägget att jag tog bort musik spelaren på bloggen.
Tycker bara att det är jobbig när man kikar in på bloggen så
ska alltid musik startas så
därför tog jag bort den.
Sen satt jag dit  "hur många dagar det är kvar till min födelsedag"  jag vet inte riktigt om jag ska ha kvar det
Men några ändringar blev det i alla fall.

Om drygt en halv timme börjar hål i väggen som jag ska se,trevligt trevligt ^^
Dagens outfit har jag inte haft på länge men nu kommer den.


Och här har vi Tanya idag.
Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fuck u Carro ta bort bilden nu!!!!

2008-10-26 @ 19:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0