Fredag

Äntligen är det fredag och jätte skönt är det att inte behöva gå till skolan idag.(:
Men iallafall på morgonen åkte jag och mamma till Nacka forum de är ett jätte stort köp centrum som
dom precis har byggt om, så det finns jätte mycket affärer där.Där shoppade vi fast mamma hittade mäst
saker hon vill åka dit imorgon med för vi orkade inte gå i alla affärer.
Jag köppte en Munk tröja och 2 andra tröjor. Sen kollade jag på ett par jeans och ett par mjukisbyxor men
mjukisbyxorna fanns inte i min stolek.
Jag och mamma åt nachos de va jätte gott.
Nu vet jag inte vad jag ska göra ?, jag ska inte vara med linn hon dissar mig,nae men hon skulle till nån läkare.
Någon som vill göra något ?(a)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0