Fredag

Hellu!
Dagen började med att jag och Tanya åkte och köpte godis och läsk för vi skulle på
bio sen så när vi kom hem så ringde Lisa och ville också hänga på ,så det gick ju bra.
Klockan två skulle vi åka hemifrån och sen när vi kommigt till t centrum så skulle vi vänta i 40 minuter
så Lisa passade på att gå och köpa godis och så gick vi runt där lite.
Sen kom bussen och Lisa gjorde bort sig fett mkt maha :)
Sen när vi skulle gå av från bussen så var det värsta stormen och rengnade fett mkt och
jag hade ju plattat håret så jag fick gå med luvan som en mupp.
Sen skulle vi in i själva salongen och då ville vi inte sitta brevid dom som satt brevid så vi flyttade
bort några platser, lr Tanya och Lisa var typ rädda för en fett söt kille...
Vi såg iallafall high school musical 3,Den var rätt töntig tyckte vi, och så ovärklig ,låtarna dom sjöng sög.
När filmen slutade så tänkte vi gå in i en annan salong och kolla någon annan film när vi endå var där
uppe fast det blev inte så för vi hade ju ingenstans att sitta då,hehe.
När vi skulle hem var vi fett flummiga hahaha, Vi drog fett tråkiga skämt...alla bah ähh okej?
Hihi sen blev jag dissad och sen dissade jag och Tanya Lisa fett kul det var hahah.
uhm vi missade bussen så vi gick in på vivo(vi) haha där hade vi kul,vi glömde att det fanns kamror där :S
Bussen skulle typ komma kvart i åtta hihi och busskorten hade gått ut men det gick bra iaf.
aja nu pallar jag inte skriva mer (:



Töntar,Sitter och målar på barnens avdelning typ?
Hejsvejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0