Godmorgon

Jag börjar med uppdatering från igår.
Igår skulle vi sammla in pengar till världens barn som jag skrivit i ett tidigare inlägg de gick inte direkt
så bra för vi fick tillslut inte åka till centrum så de blev strandtorget och där var det inte så mycket folk men men....
Simon och jag frös då sa jag kom simon vi går in till kycklingen på vivo (vi) och värmer oss så där stod vi och
värmde oss.hihi(:.
Efter skolan så skulle vi cykla hem till Mickis men vi hade bara 2 cyklar och de gick inge vidare så då var vi utanför
Elin och då gick vi in till henne och var där i en timme typ. Sen drog vi vidare till Mickis och Lucas ville vara med oss.
Vi hoppade hos Mickis och snackade lite, sen cyklade vi till donken vi tänkte köra drive in men vi bangade så
vi gick in och åt(a).Vi hade det rätt så mysit.På vägen hem så földe lucas oss en liten bit till och då kom andra saker
fram så vi blev fett besvikna.men jag antar att det är så.Sen kom vi hem halv 9 typ eller jag iallafall. oh på vägen
hem pratade vi om, aa jag kanske inte ska ta upp det men.



Idag ska jag kanske vara med Tanya men bara ett Kanske. Annars vet jag inte.
nää nu har jag inte tid att skriva mer :)


kärlek/C

Kommentarer
Postat av: lisa

rolig dag men tråkigt att vara i tyresö centrum och sammla pengar :P

2008-10-11 @ 11:48:19
URL: http://lajssa.devote.se
Postat av: lucas :D

haha min asgoda Arizona Grande :D

2008-10-17 @ 22:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0