Guh vad snabbt det blir mörkt

Jag passade på att cykla hem i mörkret redan klockan 7! Så pass mörkt att man inte ens ser.Tanya fick
följa mig en bit sen fick jag cykla hem resten av vägen och de var as läskigt.Hemma hos Tanya hade vi
jätte kul hahah.Vi hann med att göra massor med saker och nu på slutet spelade vi in en film som blev riktigt
grym.Jag har typ haft skratt anfall hela dan, Jag har så tråkig humor Tanya fattar....
Åhh jag vill inte till skolan imorgon,Det är betydligt mkt roligare att bara vara hemma just nu.


Idag blev det bara bilder på Tanya Och Mikis.
Bild 1 :Tanya på skolgården
Bild 2 :Tanya i skolan
Bild 3 :Tanya och Mickis på rörelsen
Bild 4 :Tanya på bilden då vi gipsade henne, Visst är hon fin ?

Kärlek/C

Kommentarer
Postat av: Lisa

Feet snygg blogg du har Carro <3333 Älskar dej gums (H)

2008-10-08 @ 20:48:01
URL: http://stltfotograf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0