Halv skol dag idag

Hellu!
Idag i skolan hade vi engelska prov.
Det gick inte jätte dåligt och inte jätte bra heller men jag får se vad jag får för poäng sen.
Sen hade vi B-språk och då fick jag bara sitta och läsa bättre en att jobba engelska iallafall.
Och sista lektionen var det matte och där gjorde jag inte speciellt mycket.
Hahah några killar i min klass hade kondomer och så hade dom fyllt vatten i dom och sen
kastade en kille i min klass en kondom på tavlan så alla papper och allt blev blöta.
Heh de va as mkt vatten i klassrummet sen.På ena rasten brottades  jag och Tanya
hahaha Tanya låg underst hon är så svag så hon fick inte bort mig (:
Våran klass är så omogen haha.
Klockan 12 fick vi sluta så då bestämmde jag och Tanya att vi skulle vara så vi drog
hem till mig och först käkade vi sen har vi gjort massa annat.
Hon ville fixa mitt hår men det blev fett fult,Jag har tröttnat på att ha uppsatt hår nu men jag måste,
det är så otroligt kort annars.
Mitt smink blev också helt misslyckat idag men aja.
Det är fett skönt att imorgon är det ingen skola, typ studiedag sen höstlov i en vecka. yes!

Hehe Jag tog inga kort idag så det blir en bild som blev tagen för ett tag sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0