Haninge med Linn

Tidigt på morgonen idag drog jag och Linn till haninge centrum och skulle shoppa.
ja vi shoppade helt änkelt hela dan haha lunchade gjorde vi också.jag köpte en jätte
fin tröja och lite andra saker med.Vi hade jätte kul på vägen hem på bussen juste vi träffade
Lisa och Jenny på bussen också.På bussen dit kom de på några killar som va typ 18 som satt sig
nästan brevid oss och spelade as hög musik haha de va as kul dom drog så sköna skämt.
Sen åkte vi hem till mig och gick in på youtube och sökte på en sak sen gjorde vi
lite andra saker på datan.
Shiit imorgon är det skola usch vad jag hatar det. Vi har idrott också
jag kommer säkert glömma kläder bara för dt.
Helgen har iallafall gått äckligt fort.
Nää nu har jag inte lust att skriva mer.
Bilderna från idag orkar jag inte ladda in,lat som jag är :D

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0