Har tråkigt

Vad är det första du gör på morgonen? :Stänger av alarmet
Vilken tid gick du upp i morse? :8 typ
Var är dina syskon just nu? : Niclas nere,Sandra i vardagsrummet
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?:Trevligt,eller öhh ?
Har du äggat ngn? :nej faktiskt inte
Är du polare med grannarna? :bara dom ena
Har du någon gång testat karate?:Nääh men de vore coolt
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? :nej faktiskt inte
Bikini eller baddräkt? :Bikini såklart
Är du mörkrädd? :Japp om jag är ensam
Har du gråtit i skolan nån gång? :Ja säkert nån gång
Är du höjdrädd? :Ja lite
Av vilka har du fått sms ifrån idag?:Syrran,Nattis,Marcus,Tanya,och nån 16 årig kille som syrran känner,(vene vem de är:)
Har du sett din bästa vän gråta? :jaao
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? :Du är inte sur va ?:(

Kärlek/C

Kommentarer
Postat av: Loo

Hej, vill du ha chansen att bli veckansblogg? ta och genast nominera dig hos mig då! :D

2008-10-04 @ 16:03:06
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0