Hellu

För en stund sen kom jag hem från mina kusiner så nu har jag min tid här att blogga lite.
De är jätte mycket bra pogram på tv:en idag som jag ska se.
Min dag har vart bra hoppas ni också haft det bra.Vår lärare är fortfarande hemma så vi slipper
ju dom värsta lektionerna.Vi hade idrott sista lektionen och vi körde typ fia med knuff lr något med en basket boll.
Man skulle typ springa runt om  planen och så sprang jag och så ska en kille skjuta till någon så råkar han typ 
skjuta på mig i stället i min nacke och samma sak hände för Tanya fast i hennes ansikte och så
är folket så ego så dom inte ens kan säga förlåt. hallå lixom! Tänk dig för,tänk om någon skulle skjuta så hårt på dig.
Men nej samma sak förra lektion hallå passa nä jag vill stå på plinten jag vill vara bäst,nej du är inte bäst
du är bara ett stort jävla ego som tar för dig och tror att du är bäst!
I texten tog jag upp 3 personer och det var inte en och samma utan 3 styckna.

imorgon ska jag vara med Mickis och Tanya så de blir inte uppdatering direkt när jag kommer hem.
Nu ska jag kika vidare på lite bloggar.puss puss :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0