Jätte mysig kväll :)

Godmorgon! jag hann aldrig skrvia igår så nu gör jag dt.
Som sakt igår var jag och Tanya hemma hos Lisa och hade det jätte mysigt.
Vi lagade mat och maten förblev till tacos, Mums vad gott det var,Vi tog även massor med kort osv.
Det läskiga var att jag och Tanya skulle gå hem i mörkret vilket var as läskit.Vi gick och typ skojade lite
om massor med saker och framförallt att de skulle komma någon bakifrån eller något.Just då började det panga
i luften och sen gick kyrk klockan igång.vi bah omg. Sen kom en bil och vi kollade bak då ser vi en gubbe som
går efter oss(inte så långt i från heller) och då direkt när vi kollar bak hoppar han ned i diket också! gaahtz vi började springa as fort sen fick
Tanyas mamma hämta oss vid edingsborg.De var as läskigt, Jag vet ni kan inte föreställa er hur läskit det var.


Bild 1:Tanya vid matbordet.
Bild 2:Lisa vid marbordet.
Bild 3:ja som ni ser ser man inte så mycket men de är Tanya och Jag på bilden  när vi skulle hem.
Puss Puss<3


Kommentarer
Postat av: Em

men fy vad läskigt, skönt att någon kunde komma och hämta er då.

2008-10-05 @ 12:49:29
URL: http://audrinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0