ledig imorgon

Gaatz allt är så förvirrande just nu,ingenting går som det ska.Varför ska just jag ha ett helvete ?
Men iallafall idag så gick dagen rätt så fort och på b-språket så fick vi för engångsskull jobba med svenska
så de gick väll rätt bra det.Sista lektionen hade vi idrott, jippi de var typ "klockan" som vi körde, de är typ som fys.
fan vad jag mådde illa efter dt.fick offra mig för laget rätt mkt de var alltid ngn som sa att den hade ont eller inte
orkade springa.Men jag blev med Tanya och Oscar så vi var i samma lag. Imorgon har vi hemmastudiedag (stavning) och då
har vi fått läxa som vi ska jobba med men jag har gjort klart nästan allt så jag knappt behöver jobba i morgon.
Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på imorgon, kanske vara med Tanya eller hon ville dt iaf.Någon mer som
vil göra något ?, de går ju alltid att vara fler ?(:, Niclas ska typ med sina kompisar till ericstadsbadet jag vill med dit.
Ricard ska typ komma och sova över här med Niclas, och sen ska dom åka tidigt på morgonen typ eller jag vet inte
men nicce sa dt iaf.
Juste jag träffade Linn idag,guh vad jag saknar henne ah men vi ska iallafall vara någon dag kanske på söndag?<3



Mikis har tagit alla fotton, hon tog även bort dom på henne ifrån min mobil som jag tagit så de blev bara en
bild längst ner iaf.

Kommentarer
Postat av: killen

jag vill vara med dig men du vill inte vara mig tror jag<3333333

/en kille

2008-10-03 @ 08:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0