Lördag

Hej på er! hoppas ni har haft en bra dag.
Jag shoppade idag igen,idag blev det  ett par jeans och ett par mjukisbyxor,riktigt fina (:
Jag var med mamma,pappa och syrran och vi kollade på en ny tv dit ner men när vi skulle köpa den
så var den slut så det blev ingen, men kanske på måndag.
Sen vid halv 8 så kom Tanya hit och vi gjorde ingenting. jo vi snackade mäst och sen skulle vi börja göra
ngn film grejs på datan .med oss .men vi kom inte så långt innan hon var tvungen att gå hem så jag fortsatte.
Hihi vi hade kul iaf och hon hade klippt sig så hon kommer typ också få gå med uppsatt hår nu.
Min brosa ska kolla på ngn film nu så jag kanske ska kolla med honom men jag vet inte jag kanske
ska fortsätta vara inne på datan trots allt. Nörd jag vet.
Pusspuss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0