Måndag

Hejsan
Hoppas eran dag har varigt bra,Min dag har vart rätt så bra.
Jag fick reda på att vi hade studiedag på Fredag och på Torsdag så går vi bara halv dag jippi.
Vi hade so idag och jag orkade inte plugga färdigt igår men så fick jag reda på att
det var till på Torsdag allt skulle vara inlämmnat och duktig som jag är så gjorde jag klart alla
frågor idag*stolt*.Mihi vi hade också idrott idag och det var basket ,jo visst det vore nog roligt
att spela basket om man kunde reglerna och inte bara stod där som ett frågetäcken men men.
Alla typ kastar ut saker från vårat Klassrum så de ligger fett mkt papper,sudd och sånt på marken där nere :).
På Torsdag har vi engelska prov och eftersom jag vart sjuk så har jag inte pluggat något och kan ingenting.
Så resten av kvällen blir det till att plugga.....Tror ni att jag lyckas ?
Här kommer en bild jag redan haft på bloggen förut men har typ inte tagit några nya och det
blir rätt tråkigt utan bilder vad jag vet.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin blogg design <3:)

2008-10-20 @ 18:53:15
URL: http://emeliesvarld.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hemma hos mejj :) <33

2008-10-20 @ 20:44:03
URL: http://stltfotograf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0