Onsdag

usch vad jag hatar skolan....
Skol dagen var rätt okej.Mickis har åkt till spanien så jag var fick vara själv på No lektionen
det var jätte tråkigt eftersom Tanya är i den andra gruppen.Nattis kom inte till skolan idag
Så det var bara jag och Tanya idag :).

Hihi vi tog en massa foton,Men inget foto blev typ bra(se längre ner)
Sen på bilden så var det min tur att bli gipsad.Jag kunde typ inte andas de var jätte svårt.
Och sen när jag tog av mig masken så vart jag helt vit i ansiktet.Den blev rätt ful.
Nu pallar jag inte skriva mer.





Så nu blev det några bilder från idag.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Elin

Nej jag och Ronja åkte dit med hennes lossas pappa..

2008-10-22 @ 18:51:08
URL: http://elliinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0