Onsdag eftermiddag

Nu är jag hemma efter en rolig dag.
Jag och Erika fick skjus av en kille på våras mammors jobb till farsta och där
shoppade vi och tjockade oss på mc donalds. Jag köpte en halsduk och ett par örhängen.
När vi kom till baka var jasimna där som vi fick lära känna.hahaha hon är rolig.
Juste jag och Erika gick och skrev på tavlor och då skrev jag mitt bloggnamn hihi undra vad alla som jobbar
där tror om mej :P
Haha Erika och jag gick och drack fett mkt chocklad och åt massor med godis.Muuums.
åh juste vi vart fett skraja när vi skulle på tunelbanan fast varför ska jag nog inte säga.
Maha nu har jag inte tid att skriva mer ska iväg igen med mina kusiner på någon slaks bio.Skriver sen.
Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0