Onsdag

Heej, Idag var det skola igen då, Ahh ovanligt.Många gick runt med gummi snoddar idag och typ slog på mig
så jag har värsta blåmärkena okej jag gjorde detsamma men jag kunde ju typ inte så de gjorde inge ont när jag gjorde
på andra.Sen mobbar heggis mig men pallar inte berätta varför.Efter skolan gick jag Tanya och Lisa hem till Lisa.
Vi bakade först(alltid) sen ville dom ha hjälp med att fixa sina bloggar så då satt dom vid varsin data i varsitt rum
och jag sprang i mellan dom och hjälpte dom.Haha doms bloggar är jättte fina nu.jag vet jag vet min blogg ser för jävlig ut men jag ska fixa den nån gång när jag har tid det lovar jag!Sen hann vi inte mer dom behövde hjälp med exakt allt.
doms bloggar får ni reda på imorgon. Jag orkar inte ladda in bilderna från idag heller.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Varför är det alltid någon som ska komma och förstöra? Du ska alltid göra något, snälla låt bli för en gångs skull.
är det kul att sabba för andra hela tiden ?asså du förstör så fucking mkt!

--------------------------------------------------------------------------------------
varför ska jag gilla dig så otroligt mycket när det endå aldrig kommer bli vi ?, Jag är säkert inget för dig och betyder
inget heller du säger massa bra saker men endå så menar du det inte för du gillar inte ens mig.

aja ska sluta skriva mina tankar!
Kärlek/C

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va fittit att hålla på så, så jävla omogat att de inte e sant hälsningar en som hatar såna personer

2008-10-01 @ 20:30:19
Postat av: en som gillar dig

Ja hur kan en människa sabba så mycket för dig?

sån person ska du inte gilla

kram en som gillar dig

2008-10-02 @ 18:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0