Roligt att träffa Linn

Nu har jag träffat linn också, vi träffas ju inte så ofta så idag hade vi det superkul.
Vi var lika oseriösa som vanligt :P Linn fick en present av mig och jag  en av henne fast
inget var faktiskt uppgjort.Vi tog massor med kort i webben haha :) (se bilder längre ner)
Vi har iallafall haft jätte kul. btw: någon mer som tyckt att helgen gått sjukt fort ? Det tycker iallafall jag.
Aja nu äre dags för bilder.



                                                                    Caroline <3 Linn

Måste tillägga att ingen av oss har smink på oss idag (aa)

puss puss

Kommentarer
Postat av: Linn<3

Naaw<3 Älskar dig Caroline Mari Sköld!! Föralltid!!

2008-10-05 @ 19:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0