"Rymd film"

Nu är jag hemma igen och nyss har jag dushat så nu är det dags att skriva igen.
Först åkte min familj och våra kusiner in till stan någonstans och
själva filmen började typ klockan sju men man var tvungen att vara där innan.
Vad gjorde vi då? Jo vi gick på ett musieum staving (?) så länge och jag och emma hade
fett kul ett tag,jag fick mina skrattanfall.Sedan så skulle vi se på den där filmen och den handlade om rymden.
Själv trode jag att det skulle vara fett tråkig men det var en film som man skulle ha såna där glasögon på sig,
Och så var det rörelse,lukt,ljud m.m, Stolarna gungade och man fick vatten srput i ansiktet och massor med saker.
Det var rätt ballt faktiskt, fast när jag var på disney land så var det också en sån grej som var betydligt mkt coolare
gjord och så.

Bilderna från tidigare idag kommer i ett annat inlägg när jag laddat över bilderna.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Elin

Var var ni nån stans och kollade på filmen?

2008-10-29 @ 21:50:29
URL: http://elliinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0