Tisdag

Dagen i skolan gick rätt fort idag.
Jag ansträngde mig inte så mycket på lektionerna eftersom jag var trött.
Jag tappade bort min nyckel också fast sen hittade jag den.
mihi jag fick reda på alla sidor man skulle öva på till engelska provet idag åååh jag dör det va typ 10 sidor.
Så efter lektionen stannade jag och Mattias kvar och pratade med våran lärare.
Sen hade vi slöjd sista lektionen. De va kul:) jag har precis börjat stickat en halsduk som inte liknar en halsduk?!
Men man fick ta hem och sticka så nu är den hemma.Vilket tråkigt liv jag har.....Varge dag måste jag plugga blää.
Så  nu blir det plugg.Eller om ett tag.Helst aldrig.

Bilden blev otroligt suddig (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0