Tisdag

Hejhej!Idag har det vart en rätt trist dag.
Eller för mig iallafall,Jag har inte haft ngt att göra typ.
Uhm vad har jag gjort ? jag har typ  dragit ut en sväng med syrran,sen
resten av dagen har jag bara suttigt vid datan och lyssnat på musik.
Juste jag har också lagat pannkakor med min syrra.
Snacka om dåliga vi är. Vi fattade inte reseptet så vi fick ringa mamma (a)
Ja mena skillnad om inte jag kan, men sandra är rätt så mkt äldre än mig och kan inte laga pannkakor xD
nja juste jag har också spelat playstation...Hihi vilket liv jag har.
Imorron så ska jag till mammas jobb, ööh jag ska inte jobba hehe.
Jag ska träffa Erika där sen ska vi dra till farsta för lite shopping :) hihi vi har inte träffas på as länge
så det ska bli kul.Jag ska försöka att inte vara lika oseriös som förra gången xD
Mamma sa att dom har fått jätte mkt godis på jobbet.me love godis :)
haha acceptera att jag älskar godis.
Ska gå och lägga mig rätt tidigt idag eftersom jag ska upp tidigt i morgon.blääää.
dööööör.
Sen på kvällen ska min familj och mina kusiner någonstans.Jag kommer inte ihåg vart det var men om
jag hinner så berättar jag mer imorgon.

I en timme nu så har jag suttit och läst typ massor av spökhistorier,
asså som folk har vart med om i värkligheten (jag läser även fortfarande) Jag är fett skraj.
Gaah det går inte direkt att sluta läsa jag måste läsa hela,enda till slutet
och det finns så mångasom skrivigt intressanta saker som hänt dom.
mihi jag kommer inte kunna sova inatt :/
Hjäääälp meej.

Här kommer iallafall några bilder från idag!


Ha det bra! kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0