Tisdag

Hejhej!
Dagen idag har vart bra eller rätt bra iallafall.Vi har börjat med något nytt på matten och jag fattar
ingenting så här är det jag som redan ligger efter.Nathalie gick typ hem från skolan (ovanligt) nääh inte direkt, så Mickis,Tanya och Jag
hade as roligt på rasterna. Vi bestämmde lite om på fredag också. Vi hade slöjd sista lektionen och jag blev
för en gångs skull klar.Mohaha yees.Men där hade jag rätt tråkigt så jag satt och kastade lite pärlor på
heggis och då började han kasta nålar på mig så tillslut fick jag sätta på mig min tjocka jacka. Han kastade
även på Mickis rumpa och träffade så där satt en nål fast ett tag utan att hon hade märkt fast sen sa jag det till henne
snäll som jag är XD.
Sedan gick jag hem efter vi hade slutat. När jag väl kom hem så var jag ute och spelade lite bandy med brosan.
Och  nyss har jag stääädat mitt rum,bläää vad tråkigt det är. Nu sitter jag här och skriver och ikväll är det ett pogram
som jag ska se som är jätte bra tycker jag fast det är typ sista avsnittet idag tror jag.Serien heter Maria Wern-främmande fågel.Jahaja nu ska ni få se lite bilder från idag.

Tanya                                                        Mickis

Jag vid maten                                         Jag i slöjden :S

Och här en bild på Tanya,Jag Och Mickis
Kärlek/C

Kommentarer
Postat av: Pau

du har sååå fina ögon sötnos!! puss på dig

2008-10-12 @ 18:44:26
URL: http://sthlmsbarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0