Torsdag

Hej på er! Hur har er dag varigt?Min dag har varigt bra.
Dagen började med att Tanya ringer och väcker mig typ kvart i tio hahah
hon tyckte typ jag är konstig för jag är alltid uppe så tidigt annars.
Hon ville att jag skulle komma till henne direkt så jag fick skynda mig fett trött jag var.
Där drack vi Chopo cappuccino (?) de var jätte gott med lite oboy i.
Sen ville Tanya attvi skulle åka till nacka forum och visst kunde vi göra det sa jag.
Så vi drog hem till mig och åt och hämtade mitt bankomat kort därefter åkte vi till Nacka forum.
Vi blev typ utstirrade som vanligt.Uhm.. Jag shoppade inte så mycket den här gången
men en tjocktröja blev det.Tanya och jag köpte en likadan hihi så nu kan vi se likadana ut xD
Sen gick vi och fikade,vi båda smakade smoothie med smaken mango usch vad den var äcklig
asså vi höll på att dö typ.Nej men allvarligt dom hade inte jordgubb så vi fick ta med mango smak
och den var inte ens omblandad i den där burken/glaset man fick.
Haha vi hade jätte kul :)
De vart så varmt där så vi fick gå ut jätte många gånger.mihi vi gick in på jätte många smink affärer så
händerna var helt översminkade xD Sen drog jag dom där spökhistorierna som jag läst,för Tanya
och hon blev skit rädd jag fick inte berätta ngt mer för då skulle hon slå mig typ.
Jag har jätte ont i mina fötter från klackskorna jag gått med hela dagen :/
På bussen hem så total dissade jag Tanya först hahaha.
Men iallafall så lysnade vi på musik på hemvägen,
ioförsig så gjorde vi det när vi åkte dit också,
men så hade vi hörlurarna och dom åker ut hela tiden och just då hade jag
satt på typ värsta töntiga låten oh de var fett pinsamt,för vi märkte inge först. thihi(a)
Alla bah satt och stirrade.
hehe jag sitter alltid och sjunger med i låtarna och då så klagar alltid Tanya på att jag
sjunger för högt och att jag skämmer ut henne.Jag är bäst på att sjunga :D
Det är typ värsta stormen ute så de var jätte kallt att stå på bussholmsplatserna för att
vi var ju tvungna att byta buss en hel del gånger.Men mycket skratt blev det iallafall :)

Så här såg jag ut idag..Förlåt att jag suddat över annsikter men...Jag var tvungen :)

Tanya dricker den där äckliga smoothien(?)

Och där har vi min smoothie (?)
KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0