Torsdag

Heej alla!
Om jag ska beskriva hur jag mår idag då så mår jag lite bättre än i går men inte mycket bättre.
Jag sitter och käkar mandariner , de är jätte gott,tihi.
Jag vet mina inlägg är extremt tråkiga och speciellt nu när jag är sjuk, de blir inga bilder eller något.
Men jag kan försöka förbättra mig?!
Jag ligger och kollar på tv hela tiden men dom visar exakt samma pogram som igår och i förr går så jag har tröttnat.
Tror jag får sätta på nån film nu Jag måste hinna plugga också för jag ligger liksom hur mycket
efter som helst,Jag bad min "snälla" bror att ta hem matte boken åt mig idag så
jag får se om han gör det,inte för att jag tror att jag kommer orka plugga idag men jag får se.
Mamma och pappa köpte nya tillsatser till läsk maskinen igår så nu ska jag dricka mycket läsk och bli frisk (a),
vene om man blir frisk av läsk men kanske?.

Kärlek/C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0