Tråkig måndag

Hejhej,dagen idag har inte direkt vart super rolig sen så är det 5 hela dagar kvar till helg åhh jag dör.
Vi hade mentorstid på morgonen och för första gången så var det typ halvklass och vi fixade akvariumet (stavning)
åt fiskarna.Sen nån dag bestämmde vår lärare att jag,simon och mathias skulle åka med henne till centrum
och handla saker åt fiskarna på lektiontid så då tvekade jag inte till att säga ja.lektionen efter hade vi idrott
och de var rätt kul eller nää eller sådär, Vi hade basket typ fast man fick ju vara med vem man ville så de var kul.
Resten av lektionerna sög fast Mickis och jag hade rätt kul endå, Vi blev tillsagda exakt hela tiden men men :P
Åh när vi slutade så missade vi bussen så vi har typ stått och väntat på bussen i en timme så
när jag kom hem så var jag helt frusen,är det även nu men nu har jag bäddat ner mig i en fillt.Skulle plugga med
Mickis via msn men de kommer nog inte bli av..Duktig som jag är ska jag plugga lite nu lr jag tror det iallafall
fast det kommer säkert bli efter middan istället.

Sen måste jag tillägga en sak FÖRLÅT LUCAS <33
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Tanya

Vadå råkade missa bussen du ville inte åka med den tidigare bussen!;) :)

2008-10-13 @ 17:38:48
URL: http://tannyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0