Typ as söt <3

Tanya har gjort en video om mig typ.
Hon är as söt och så mkt söta saker hon skrivigt om mig.
Bilderna på mig var desvärre,därför tänker jag inte ladda in videon på bloggen.
Men värkligen superfin gjord.


"Det kan vara svårt ibland,Som att du försökt att klippa av vårat vänskaps band,
 Då inser jag att det är dig jag älskar mest i världen <333
(D
et var rätt sött skrivet)

Sen detta på slutet av allt:

DET HÄR VAR TILL EN SPECIELL VÄN


SOM jAG ALDRIG KAN SLUTA ÄLSKA
CAROLINE SKÖLD


ALLA VET VEM DU É DE HÖR MAN PÅ NAMNET
CAROLINE SKÖLD


INGEN KAN TA DIN PLATS FÖR DU É
CAROLINE SKÖLD


FÖR SPECIELLA PERSONER GÅR DET INTE ATT GLÖMMA
ELLER BYTA UT.


FÖR DET FINNS BARA EN SOM HETER
CAROLINE SKÖD O DE E DEN CAROLINE SOM JAG ÄLSKAR


maha fett gulligt av henne <3
förlåt gmn men jag tyckte det var så sött av dig så jag ville skriva det här i bloggen.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0