Uhm...

Hejsan allt bra med er ?
Som jag skrev tidigare så visste jag inte vad jag skulle göra idag men sen ringde
Tanya och undrade om vi skulle göra något så hon kom hit samtidigt som hennes brosa kom.
Först kollade vi på en video på datan sen skulle jag fixa hennes hår eftersom hon har
klippt sig och inte vet vilken frisyr hon ska ha eftersom hon också har fått otroligt kort hår.
När mamma och pappa hade kommit hem hade dom köpt en tv dom skulle
egentligen göra det i morgon men dom 
hittade samma tv på en annan affär och där fanns den inne också.
Så just nu håller dom på att sätter upp den där nere och jag får väll gå ner och hjälpa till lite nu.
Jag var där nere nyss men dom behöver mer hjälp en vad dom får av Niclas.
Förseten har ni sätt att det redan börjar bli mörkt ? shit klockan är endå bara halv 5.
Nu sitter jag iallafall och lysnar på en sjukt bra låt samtidigt som jag skriver.
Jag tror att jag ladda in lite bilder senare idag för just nu har jag inte tid för det.

Juste en sak till, Blondinbella har börjat blogga igen (:

Kärlek/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0