vädret,regn

Vilket tråk väder det är idag det har regnat hela dan nästan.
Jag blev fett rädd idag när jag låg och kollade på tv,
Det typ spökar här hemma.De är en dörr till mammas och pappas sovrum som öppnas och stängs typ hela tiden.
Det började med att jag hörde något knaka och så kollar jag dit mot sovrummet så ser jag dörren öppnas sakta och sen
stängs den igen,jag blev  fett rädd och det är inte första gången jag ser det,Min brosa har också sätt det.
åh linn vågar inte vara där nere sjäv för hon säger att det spökar, allvarligt jag tror faktiskt på spöken,
eller kanske andar dåra (a)
aja snart kommer formodligen mina syskon hem.Pusspuss

Här på bilden ser ni mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0