Elin jag älskar dig.

Kom hem för ca en timme sen. Sista lektionen hade vi Idrott som inte gick jätte bra men vafan.
Sedan efter det så åkte jag hem och åt. Jag åt nästan inget i skolan idag så jag var skit hungrig.
Ikväll ska jag se Idol eftersom de precis har börjat (
Igår) dåra.

Nej nu måste jag plugga. Shiiiit har matte till i morgnon och fattar juh ingenting. Jag får fråga mamma när hon
kommer hem.


Lite annat tillägg hära oxå.

Elin jag älskar dej och finns alltid här för dig.
Jag vill inte att du ska må dåligt, och du ska veta att jag faktiskt bryr mig om dig även fast
jag kanske inte visar de så mkt. Är det något så kan du alltid prata med mig.

ÄLSKAR DEJ <333


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack <3

2008-09-05 @ 06:35:31
URL: http://elliinns.blogg.se/
Postat av: Jennie

finns inget bättre än när man har en sån bra person som man kan lita på :)

2008-09-06 @ 12:58:29
URL: http://rodhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0