faktiskt ett ovanligt långt inlägg

Snart har jag packat klart eller kanske inte ? jag har en hel del grejer kvar. När jag kom hem från
skolan så duchade jag,jag tänkte att då hinner jag platta håret när det torkar eftersom i mårn finns det inte en chans att
jag hinner.Imårn kommer jag att gå upp 4,00 gaah vad tidigt jag kommer se helt sönderslagen ut när jag träffar alla.
Vi ska träffas 5.00 i skolan.
Så jag tänkte att idag så ska jag faktiskt gå och lägga mig lite tidigare eller kanske är det ingen ide eftersom jag inte kommer sommna. Men såhär har min dag varigt. Vi började med engelska prov och det gick sääämst men jag pratade med carola om det. Sen hade vi b-språk typ och sen eget arbete med 7a och då typ satt jag och pratade med Oscar och Viktor från 7a haha sen även på idrotten var jag lite med dom och vippe dåra men hon röde inte ens på sig slö som hon är (: värsta löjliga leken vi gjorde på idrotten fast jag stod typ där och pratade med Oscar och Viktor
den lektionen med,Sen kom typ Joakim tror jag att de är, oscar bah a den som knullar bäst får Carrro,jah bah haha okej dom bah vem väljer du jah bah han och pekade på viktor som inte ens var med på de han bah yee,as kul var det.
Jah de var nästan min dag,träffade min sötaste oxå:)<3


Nu tror jag att jag inte kommer blogga mer för idag och inte på fredag heller och kanske inte lördag.
Det är på lördag jag kommer hem men när vet jag inte.
Jag kommer sakna en person faktiskt, Men den kommer inte sakna mig säkert.

Aja puss<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

fett roligt vi kommer ha du o jag springa i pyamas och skrika, för att vi har hält vatten i nattas och mikaelas anikten.





Hans saknar dig visst gmn vf alltid negativ

2008-09-25 @ 18:13:04
Postat av: Caroline

Jah men eller hur, men Nattis kommer fan vara värst

Hon kommer typ dränka oss med hår spray eller något skit, Pax för att ligga längst in XD



Tack för stödet lilla du <33

2008-09-25 @ 18:21:19
URL: http://caarolinnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0