Hem till Lisa idag.

Hej Hej. Nu har jag precis käkat. Och nu kommer det jag gjort idag haha.
Skolan var skön det är alltid skönt när man slutar tidigare. På lunch rasten gick Jag,Tanya & Mikis
till (vi) och köpte lite godis (a).Och efterskolan gick jag hem till Lisa. Där bakade vi haha Igen? och
hade as roligt.Vi var inne på datan var med hunden och hann med massor med saker.

Och idag fyller Erika år GRATTIS till dej <33
Nu kommer massor med bilder från idag.


Jag bjuder på dom bilderna (a)

Dom flesta bilderna är när vi går till Vivo (vi) typ.Sen är det jag och Tanya, jobbar i (lilla rummet)
Och boken jag läser nu.Och så är det Lisa hemma hos henne med.

Kommentarer
Postat av: jossan

du börjar redan få rynker

2008-09-13 @ 10:43:51
Postat av: Lisa

Grymt kuul vi hade igår gmn <33

Puss Lisen

2008-09-13 @ 11:10:42
Postat av: Anonym

Jossan:Rycker ?:O.

haha äru lite avendsjuk? du är fett snygg carro

2008-09-13 @ 16:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0