Hemma från skolan.

Heej jag kom precis hem från skolan. Skit mycket läxor som vanligt, jag hinner inte ens med så många ?
Ah men dagen började lungt, jah bah gick in och satt mig som vanligt medans alla andra stod upp och jag fattade typ ingenting alla bah Carro vi måste stå upp nya regler. Vah ? haha fan vad löjligt, lixom vi måste stå på led
när vi ska in i klass rummet och när vi då är inne i klassrummet så ska vi stå bakom stolen innan läraren säger att man får sätta sig ned.Shiiit. Ah men sen iallafall på NO lektionen fick vi disikera fisk ,uch de stank skit mycket.
Jag röde den inte ens jag stack den bara 2 gånger ? Jah och sen ska vi typ ha klassfoto nån dag typ.

Jag har fortfarande känt mig lite dålig idag men är nu endå bara förskyld.

Nej nu måste jag plugga. Har So prov nästa vecka och matte och engelska den här veckan :S fuck.


Vi på rasten. Tanya var typ vårat offer eller något.

Fotograf: Lisa Spännare.(hon sa att jag var tvungen att skriva det)

Puss<33

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha :) <3

2008-09-18 @ 06:30:32
URL: http://elliinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0