HJÄLP MIG

ååh mitt huvud sprängs snart, asså allvarligt ända sen jag kom hem har jag nu suttit och pluggat.
vi har so prov del 2 i morgon och jag kan INGENTING! även fast jag pluggat så mycket, 2 frågor kan jag
och dom är bort glömda i morgon när det gäller mig.Smart att börja träna dagen innan, smart carro.
fuck jag HATAR skolan. snälla kan någon hjälpa mig?

Idag hade vi iallafall skolfoto jag blev väll sämst som vanlig, jag vet inte men man kan väll tänka sig det.
jo jag fick ju då sitta ner som vanligt.nej nu är jag fan trött på att sitta varje år. hallå så kort är jag väll endå inte ?
jaja jag fick iallafall sitta brevid Tanya och jag och Tanya blev utvalda först lixom.

MIKIS ÄR DEN DRYGASTE MÄNNISKAN SOM FINNS, SÅ ALLA VET!


Kommentarer
Postat av: amanda

satt du förra året

2008-09-29 @ 21:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0