I mårn fyller mamma år <3

Ja mamma fyller år i morgon och jag har värken köpt något eller gjort något och så frågade jag syrran om
hon köpt något nej det hade hon inte så därför kanske vi skulle ta och ge något tillsammans. Efterskolan i morgon
sa Sandra att hon kunde åka till centrum och köpa något  som vi kan ge mamma men inte har vi bestämmt mycket
men ska prata med henne lite mer om det i kväll.Snart börjar idol. eller om 40 minuter typ och det ska jag se.
Sen ska jag se heroes.Jag har pluggat skit mycket tills nu typ men kan bara 4frågor av dom där 13 och kommer troligtsvis glömma vad svaren var.

Nu ska jag kolla lite på Cops(stavning)  ah de är ett polispogram (A)
Kärlek/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0