ikea typ....

Jag skrev inte igår för jag hann aldrig. Eller kanske var det för att jag inte orkade riktigt ?.
Men igår köpte jag en ny mobil och den kanske inte är värds snygg men ska jag ha en mobil
så måste den faan hålla, mina mobiler går sönder HELA tiden. En så länge är den riktigt bra.
Idag så har jag samt familjen vart på ikea Jag har handlat lite saker till mitt rum som jag precis gjort om
en ganska stor förendring. MERA SKA DE BLI!. Och nu är jag precis klar. de blev fiiiint.Har med tänkt att
ta bort skrivbordet och det ska bli.Mina kusiner kunde tänka sig att ta det så de blir kanske i mårrn dåra.
Jag har köpt kuddar,tavlor och allt möjligt idag. just till rummet.

Vädret är ju inte så roligt idag, här spö rengnar det! Men ibland kan det faktiskt vara rätt mysigt.
Perfekt dag att vara inne och bara mysa och fixa lite och så.

Ikväll blir det desutom en mysig kväll.Ska väll mäst kolla på tv och käka godis.♥

Juste när vi var på en annan affär Sandra och jag typ garvade i hjäl oss. De var filmkamror och så
var de en tv som man såg allt på vi hade så jävla kul.(sandra spelade in en video) hahahaha.

Nej nu är jag vrål hungrig , hoppas på att vi snart ska äta.


Min syrra för länge sen.

Pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0