Jaha då är man sjuk då

Jag är hemma och har precis sovit eftersom jag är sjuk.Det är sjukt jobbigt att vara sjuk.
Jag har feber och fryser skit mycket. Hällre (stavning) går jag till skolan än att må så här piss.
Så nu kommer jag vara hemma minst en dag till. Man missar ju så sjukt mycket när man är borta.
Jag kännde mig lite dålig i fredags och smart som jag är så har jag iallafall tagit hem matte boken och
engelska böckerna *stolt* De är rätt många som är sjuka just nu.
Men men får hoppas på att jag blir frisk.
Nu ska jag snart kolla på Nickelodeon (A)

/caroline

Kommentarer
Postat av: jossan

Asså du Caroline..

Har du dislksy eller nått du stavar ju som en kratta????

2008-09-15 @ 20:25:28
Postat av: caroline

måste du ens skriva komentarer. har du svårt att läsa och förstå Läs inte bloggen då!

Dina komentarer är bara så onödiga hade du läst tidigare i inläggen så hade du sätt att jag redan skrivit att jag inte var så bra på att stava.....

Alla stavar väl fel någon gång.

och ALLA kan inte vara bra på ALLT.

Svar: nej jag har inte dyslexi.

2008-09-16 @ 08:28:13
URL: http://caarolinnes.blogg.se/
Postat av: Imran

Ganska så misslyckat att klaga på någon annans stavning när man själv inte kan stava till dyslexi.

2008-11-01 @ 00:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0