kallt,rengn och annat.

Hemma nue.
Det är skit kallt ute och jag har gått en kilo meter från bussen + att det rengnar.
Iskolan var väll allt okej. Lucas kom tillbaka han har vart sjuk så då tog jag massa låtar från honoms mobil
och andra saker ioförsig. så nu ska jag lyssna på låtarna :).
Näst sista lektionen fick jag as ont i huvudet och har det även nu. Och nu sista lektionen hade vi
syslöjd och orkade nästan inte göra något eftersom jag hade så ont i huvudet men jag gjorde ett mobil smycke iallafall.
Och sen har jag faktiskt gjort matte läxan i skolan så nu behöver jag inte göra den hemma.*stolt*
Men det har inte hänt så mycket iskolan idag.(gör det de någon gång eller) Nej eller ?.

Tanya på bussholmsplatsen.

Jaa jag sriver ett inlägg senare eller flera XD. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0