Länktar till Klassresan

Heej. Skolan gick bra vi hade bara tema dag halva dagen.Det var fett tråkigt desutom blev jag typ
dumpad av min grupp.Imårn SO prov fan be mig lycka till, man måste ha rätt på 7 frågor jag kan 9 typ
men imårn kommer jag få gärn släpp typ.Efter skolan iallafall så gick jag och elin hem till henne sen gick vi ut
men hennes grannes hund.Och så bakade vi och kollade på tv.Sen kom mamma och hämtade mig och då hade
Simon sätt att jag var med Elin så då kunde han få skjus av oss till fotbollen för Niclas hade oxå fotboll.
På fredag är det klassresa jag lääängtar. mamma visade hur vi skulle bo precis, och massa andra saker
Jag och vippe
Jag och Lucas
Markus och Tanya
Puss puss


Kommentarer
Postat av: Elin:)

Lycka till nu Carro ;) <3

2008-09-22 @ 19:59:27
URL: http://elliinns.blogg.se/
Postat av: Henke

Lite myckt stavfel x'D

2008-09-22 @ 20:36:55
Postat av: caroline

henke: asså jag sa att du skulle komentera, men inte komentera mina stavfel hahaha <33

2008-09-22 @ 20:41:23
URL: http://caarolinnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0