mår inte så bra....

Igår åkte Jag och Tanya hem till Andrea blev det.Där snackade vi och hade det skoj.Tanya och jag hade as kul
när vi skulle dit. Men senare gick vi hem till Moa och där hade vi med väldigt kul:).
Men på bussen hem mådde jag skit dåligt och hela kvällen i går så de blev inget bloggande.
Jag håller faan på att bli sjuk :/. Idag har jag med mått dåligt. kanske inte lika dåligt som igår
för då höll jag på att kräkas men idag mår jag illa och har ont i huvudet. Jag kanske bara är trött ?
eller Ja då utsliten ?
Så skolan idag har väl inte vart så lyckad. allt har vart så jobbigt.

Nej nu mår jag jäkligt illa. Men ska nog gå och baka :). Jag mår kanke bättre dåe.





(Bilderna är från igår)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0