Nu är jag hemma från klassresan

Heej, Ja nu är jag hemma eller jag kom hem i går kväll typ halv 10 då gick jag in på datan men orkade inte skriva.
Mmh Klassresan var inte jätte roligt men inte jätte tråkigt heller. De kryllade av mygg där så man blev helt upp äten.
Så nu har jag fett många myggbätt,Ser ut som om jag fått finnar i ansiktet.I vår stuga där vi botte var det as kallt och fanns inge lås på dörren inte på nåns dörr och så fort man öppnade dörren kom de in typ 20 myggor.Sen var de typ en massa regler i matsalen ah men pallar inte berätta om det.Vi typ paddlade och seglade  på eftermiddagen, Jag och Tanya paddlade och alla typ skvätte på oss så de blev lite vattenkrig där och sen typ blev det vattenkrig mellan mig och tanya så vi bled helt dyngblöta.Men markus,Simon och adde rammlade i vattnet :P kvällen var roligast de var typ disco, sen
skulle det vara tyst 11 men Jag,Nattis,Mikis,Tanya,Markus,Adde,Simon och Viktor E var ute och typ smög runt.
klockan 12 skulle alla vara inne men killarna ville att vi skulle komma så när vi går och ska till som blir vi upptäckta
av Mikis och matias föräldrar dom bah gå och lägg er. Sen försökte vi igen men blev på kommna då oxå. Dom låg och gömmde sig bakom busskar och sånt sen när vi inte var berädda tände dom sina fick lampor och riktade dom mot oss då fick vi gå tillbaka.Fattar ni inte kan ni prata med mig i värkligheten, det är svårt att förklara. Viktor typ ringde mig nåra gånger och frågade varför vi inte kom, vi bah dom upptäcker oss hela tiden och nu står dom utanför huset.Vi fick värkligen smyga men blev alltid lika förvånade  när vi träffade på föräldrarna.Men sen smög typ halva klassen ut typ och sprang runt.Jag och Nattis gick och la oss lite efter 3 men Tanya och Mikis ville vara uppe till 4 +att dom gick och drack kaffe hela tiden för att hålla sig pigga haha.Sen när jag vaknade förstagången då var klockan typ kvart i 4 då var Simon och Adde inne hos oss, haha jah bah tja och så hade dom vart där ett tag typdligen sen andra gången jag vaknade var Markus och Viktor där inne dom bah asså vi kan inte gå till baka vi kommer bli upptäckta jah fast sen gick dom efter ett tag.Det hände massor där. Vi blev typ upptäckta minst 30 gånger. Men nu orkar jag inte skriva så mkt mer om de.
Nu kommer bilder istället!



Så här har ni lite bilder att se :)
kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0