Ska Jag Klippa Mig ?

Jaa rubriken säger ju allt! Ska jag klippa mig ? Jag hatar att klippa mig.
Men jag måste. Alla klipper så jävla mycket.Och enu en fråga Hur ska jag klippa mig i sånna fall ?
Snälla kom igen nu komentera....
Ja nu har jag nyss iallafall ätit middag. Det blev en tidig middag idag men jag var värkligen skit hungrig
så jag tjatade och tjatade (åt nästan ingen lunch,bara en macka)Men nu är jag mätt.
På tv.n idag börjar SvenssonSvensson och det ska jag se,Klockan 20,00 börjar det ifall någon undrar XD

Sommar bild.

Pusshej.


Kommentarer
Postat av: Anonym

klipp som paris hilton

2008-09-13 @ 18:29:59
Postat av: Linn<3

Du är fin i vad som helst <33 älskar digg

2008-09-13 @ 18:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0