Skönt med fredag

Idag bytte vi platser i vår klass och jag fick sitta brevid Jesper och på lektionen så satt båda och
tuggade tuggummi då sa jag vill du ha mitt tuggummi han bah a visst då sa jag nej du kommer
bara slänga i väg den
han bah nej ah då gav jag honom det och han började tugga på det. Skit vidrigt.
Sen sista lektionen med Thare så  hade vi matte och då hade tanya min mobil så tog thare den.
ja bah fan Tanya hon bah vänta carro jag fixar tillbaks den.(han la den bara i en låda)Så då sprang Tanya och tog den.
Haha så satt jag och Viktor E och kastade en pappers boll fram och tillbaka på lektionen.Asså jag sitter på ena sidan
klassrummet och han andra så de var as kul.AH juste på engelskan så hade vi glosförhör och då hade våran lärare
glömt att sudda dom på tavlan och ingen sa något så alla satt typ och skrev av där XD.

Senare kommer Elin hit och ska sova här över helgen. De ska väl kul vi kommer nog hinna blogga oxå.
Hon kanske kan hjälpa mig med min hearder sen och så.

Kolla vad söt Tanya var som skrev detta på min arm (A)


kärlek/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0