Tisdag

Hej. Vi hade ju so prov idag ,och de känns som om det gick rätt så bra.Men får se hur det går.
Jag blev typ misshandlad av heggis idag på b-språket fuck honom haha.Jag och Nattha
hade fett kul på slöjden eller jag och Tanya mobbade typ henne.Efterskolan åkte jag till centrum och
mötte upp mamma där,vi skulle hämta ut typ Id kort eller vad de heter så nu har jag det oxå.
Förlåt för dålig uppdatering men jag har väldigt mkt att göra nu och känner inte att jag speciellt hinner blogga så
mkt nu men de kanske kommer ett inlägg då och då. måste plugga och så. TRO mej jag är inte en som brukar
plugga men jag måste. Nu ska jag äta lite. På fredag är det klassreda jippi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0