Typ dagens,kusiner och skolan.

Idag har jag då som sakt vart i skolan.Väääärsta trött. Jag har inte haft någon ork idag typ.
Nåja jag ska till mina kusiner senare och sen kanske ut och träna lite inte vet jag men jag känner faktikst
för att göra de just nu.
JUSTE MIN MOBIL GICK ENU MER SÖNDER IDAG, Smart Carro smart. Fan. Den här gången
lossnade skärmen XD.

Dagens vill ha:
en ny mobil.
Dagens klädsel: blåa jeans,röd tjock tröja, och en vit t-shirt
Dagens frisyr:  Just nu utsläppt.
Dagens planer:Åka till kusiner.
Dagens saknad: Elin <3
Dagens roligaste:hmm måste tänka.....
Dagens favorit: bästis <3
Dagens köp: Ingenting just nu iaf.
Dagens humör: Glad.
Dagens ont: I benet.
Dadens hjälte: Mamma. (kom hem med nycken)





första bilden: jag på skolgården. (ska ha idrott)
Andra bilden: jag på bussholmsplatsen på väg till skolan.

Kommentarer
Postat av: Elin

Saaknar dej med :) <3

2008-09-01 @ 18:40:22
URL: http://elliinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0