Fredag - Sportlov! <3

Hej på er! Hur mår ni? Jag anntar att jag mår bra.
Rubriken säger väl allt, äntligen är det sportlov..härligt härligt!
Känns riktigt skönt..Slippa gå upp tidigt på morgonen och inte behöva
plugga, eller ja sånna tråkiga och jobbiga saker vill säga.

Det hände nog inget specielt i skolan idag utan den var som vanligt
men vi hade också svenska prov och det känns som om det
gick bra för en gångs skull.
Tanya och jag bestämde oss under dagen att vi skulle åka till
nacka forum eller forum nacka eller vad det nu heter, Men iallafall
vi åkte dit bara för att gå på new yorker affären.
Vi var skit flummiga på vägen dit, även hem också, fast på hemvägen
var vi lite mer seriösa med vårat snack eftersom att vi kom på att
alla satt helt tysta och bara glodde på oss.
Hur som helst så fick det följa med lite kläder hem bland annat
en tjocktröja och en vanlig långärmad tröja sen lite andra små saker.

När jag kom hem hade mina snälla föräldrar vart och köpt nya datorer
som funkar och så är det riktiga speldatorer som klarar av typ alla
spel utan att lagga osv. Skit skönt!

                            Outfiten för idag

Hade bara mjukis kläder på mig idag. Mitt ansikte ser helt
förjävligt ut (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0