Hemma nu!

För ett litet tag sen kom jag hem från Veronika.

Vi började med att åka och träffa upp henne och några andra människor
som ni kanske läste innan. Sedan körde vi lite bowling och sen hem till
Veronika.
Vi var fett flummiga skrattade typ åt allt. Träffade några sköna människor
som jag och Tanya skrattade åt hela tiden när alla andra var borta.
Tuvärr vet jag inte vad dom heter dom två killarna hade fett konstiga namn
men var as roliga. Sen stack alla typ till nerdersta våningen och då var jag kvar
med dom där två killarna hahaha dom var skit roliga.
Vi kollade på film ett tag men de var några jobbiga tjejor där som störde hela
tiden så man kunde typ inte hänga med i filmen.

Okej asså nu blir allt väldigt kortfattat men orkar inte skriva om allt plus att
jag inte kan skriva om vissa saker eftersom jag tror några läser
bloggen som Inte får veta vissa saker. Men vi har i alla fall haft det as kul!

Juste jag glömde att ta kort också..dumt av mig.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0