Isen

Ja vi har precis vart ute på isen i kanske två timmar.
Första gången för i år och det var as härligt. Jag och Tanya
hade pulka som vi skjussade varandra i haha fyfan va kul de var
vi skrattade as mycket, som vanligt dåra.
Det var jätte många som åkte långfärdsskridskor. Eller heter det så?
aa men det var många som hade med sig hundar medans dom åkte och
hundarana sprang fram till oss och Tanya blev livrädd.
Haha man skulle kunna tro att de var jag men nej inte den här gången =D

Jag kunde till och med stå på händer på isen!

Tanya

Vi gjorde också snö änglar..Men satan vad blöt man blev.

Hade tänkt att börja packa lite saker nu och sedan dra hem till tanya.
Därefter fixar vi oss hemma hos henne och sen tar vi bussen mot
centrum och så träffar vi dom andra där någonstans.

Jag kanske tar bilder men det är inte säkert, Det blir bara om jag kommer ihåg.

Ni får ha en fortsatt bra Lördag så skriver jag när jag kommer hem sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0