Lördag

Godmorgon! Shit vad tidigt jag vaknade endå är jag supertrött men kan
inte somna om. Vaknade vid nio idag.
Just nu sittrer jag iallafall och lysnar på musik borde väl gå och äta
frukost snart också.

Idag hade jag och Tanya tänkt att vara så vi kommer förmodligen träffas
innan lunch hemma hos någon. Sen får vi se vad vi hittar på.
Ikväll är ju den där "festen" också, Vi ska i alla fall gå dit men fatta vad
pinsamt för mig, anntingen kommer jag och Tanya vara as flummiga och
gå runt och snacka med alla eller så kommer vi vara fett blyga vi har
i alla fall gjort upp en plan om vi ska göra en grej där. Hahah så bäst vi är.

Det kommer nog minst ett inlägg till innan vi åker, så kika in lite senare!

Kommentarer
Postat av: Lisaaa :)

nio=tidigt??? driver du elr?

2009-02-21 @ 18:28:22
URL: http://dubbellife.blogg.se/
Postat av: Caroline

nio= skiiit tidigt så nej jag driver inte :) <3

2009-02-21 @ 21:45:16
URL: http://caarolinnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0