Måndag- kväll

Nu har alla gäster gått hem och jag hinner ju faktiskt skriva kom
jag på.

Skoldagen var bra. Vi hade fys på idrotten och man tävlade mot varandra två
och två. Jag var med Tanya och jag vann nästan hela tiden.
Sen fick jag jätte fina presenter av mina vänner.Tack! dom vet värkligen
att jag älskar godis.Mihi.
Det var också as pinsamt när alla börja sjunga. Blev säkert helt röd i fejjan.

Sen när skoldagen var slut drog jag hem och spelade lite rockband med
Sandra och Mattias, efter ett tag kom alla gäster.
Jag fick mest pengar och presentkort eftersom jag hade sakt till
nästan alla att jag bara önskade mig det så nu kan jag köpa det jag vill ha istället ;)
Vi åt en också en massa tårta och spelade mera rockband.
Elin hade aldrig kört det och hon var grymt bra för att vara första gången.

Det var min födelsedag det! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0