"Nim Och Den Hemliga Ön"

Det var vad filmen hette som jag såg tidigare idag.
Filmen handlar om tjej som lever med sin pappa på en hemlig ö
dit ingen annan får komma.
Hon är uppvuxen där och har fått lära sig imprinsip allt där.
En dag åker hennes pappa ut med båten men kom inte tillbaka efter
två dagar som han sakt, så därför började hans dotter ta hjälp av en
okänd kvinna via e-post medelanden. (tror de va e-post medelanden)
Vilket tillslut inte visade sig vara den personen hon trott att det skulle vara.

Såhär sammanfattade jag lite av filmen.
Men personligen så tyckte jag inte den var något vidare bra.
Alla tycker vi olika men den var som sakt ingen höjdare...
Filmen var rätt seg i sig och det hände inte specielt mycket vad jag än hade trott.
Men gillar ni sånna filmer så se den :)



Nu blir det nästa film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0